Търсене в този блог

неделя, 4 декември 2016 г.

Пълнени пиперки с тофу





Една чудесна, вкусна и здравословна рецепта със соево сирене Тофу за пълнени чушки. Как да си направим сирене Тофу, можете да видите ТУК. Пълнените пиперки със соево сирене, са не само здравословни, но и доста ниско калорични, много добро допълнение към различни диети за отслабване. Подходящи са и за спортисти, защото съдържат много протеини. През зимата аз използвам замразени от мен пиперки във фризера. Описала съм замразяването на зеленчуци ТУК.



Продукти:
4-5 почистени пиперки 
200 гр сирене тофу
50 мл соево мляко
1-2 с. л. зехтин или олио
1-2 с. л. галета
черен пипер
магданоз
сол
/ може да се сложат и много други подправки, според желанието/ 



Приготвяне:
Сиренето, млякото и подправките се разбъркват добре в купа.  Използвайте по-голямо количество подправки от обикновено, защото соевото сирене е с неутрален вкус и аромат и това дава възможност да моделирате вкусът и аромата на ястието. 







Пиперките се пълнят със сместа. Ако са замразени,  аз ги пълня веднага след като ги извадя от фризера, тоест замръзнали. Овалват се в галета, като преди това леко ги мокря с ръка, за да полепне галетата по тях. Подреждат се в подходящ съд за печене и се заливат с малко мазнина - зехтина или олиото.






Пекат се в загрята фурна на 180 градуса, докато се зачервят приятно. 



И се поднасят с много салата според сезона и вкуса. 

Това е всичко, да ви е сладко! :) 



Ако желаете да виждате новите рецепти, моля последвайте страницата ми във        ФБ: https://www.facebook.com/healthy1001recipies/